Lees verder
Super snelle levering
Lees verder
Levertijd wordt berekend
...
Lees verder
Gratis verzending vanaf €50.-
Lees verder
WebwinkelKeur
Lees verder
Met gratis BROEDEIEREN

Retour & Klachten

Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet, beschadigd is of na gebruik defect raakt, lossen we het bij Broedservice voor u op zonder gedoe. Heeft u nog vragen? Dan kunt u contact met ons opnemen.

Wat kunt u van Broedservice verwachten

  • 14 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw bestelling
  • 14 dagen retourtermijn, om na de retourmelding de bestelling te retourneren
  • Altijd geld terug bij het retour sturen van uw bestelling
  • Iets mis met de levering? We lossen het zo snel mogelijk op
  • Wij hebben een garantieperiode van minimaal 6 maanden

Een product of uw hele bestelling retour sturen

Geen enkel probleem! Bij ons heeft u een bedenktermijn van 14 dagen na de besteldatum en een retourtermijn van 14 dagen na de melding van retour. Wij hechten veel waarde aan duidelijke informatie over onze producten. Als het product niet aan uw verwachtingen voldoet of als u van gedachten verandert, lossen wij het graag voor u op en ontvangt u een volledige terugbetaling.

Binnen 5 dagen na ontvangst van uw retourzending kunt u het volledige aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, van ons terugverwachten als u de volledige bestelling annuleert. Bij gedeeltelijke retourzending ontvangt u de waarde van de teruggestuurde producten van ons terug. De kosten en het risico voor het verzenden van de producten zijn voor rekening van de consument.

Let op: Indien u producten retourneert en hierdoor het totaalbedrag van de bestelling onder de waarde van gratis verzending daalt, zijn wij genoodzaakt de kosten van gratis verzending te verrekenen met het terug te storten bedrag.

Houd er rekening mee dat gepersonaliseerde bestellingen/producten, zoals eieren met broedmachines/broedpakketten, voer en medicijnen met een houdbaarheidsdatum van minder dan een half jaar, niet geretourneerd kunnen worden, tenzij dit het gevolg is van een fout van onze kant. Neem bij vragen gerust contact met ons op.

Voorwaarde op de herroepingsrecht (retour sturen)

Indien een product onverkoopbaar is geworden, bijvoorbeeld door schade, gebruik, een ontbrekende verpakking of om andere redenen, behouden wij ons het recht voor een percentage van het aankoopbedrag in te houden.

  • 25% van het aankoopbedrag bij een ontbrekende of beschadigde verpakking
  • 75% van het aankoopbedrag bij onherstelbare gebruikssporen
  • 100% van het aankoopbedrag bij defecte goederen

Het herroepingsrecht geldt niet voor:

Voor goederen (zoals gepersonaliseerde bestellingen met eieren, enz.) of diensten die vanwege hun aard niet kunnen worden teruggestuurd, bijvoorbeeld vanwege hygiënische redenen of omdat ze snel kunnen bederven of verouderen.

Hoe werkt het retoursturen van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling of het product onder onze retourregeling valt, is het retourneren eenvoudig.

Stuur ons een bericht of voeg een kleine notitie toe met uw gegevens, bestelnummer en de reden van retour bij de producten die u wilt terugsturen. Het is belangrijk dat wij op de hoogte zijn van het retourneren en weten van wie de bestelling afkomstig is.

  1. U pakt de producten stevig in (let op, plak geen labels of tape op de nieuwe verpakking van het product. Gebruik altijd een doos om het product in te stoppen) en stuurt de doos naar ons op. De retourkosten worden niet vergoed. Vaak bieden PostNL en DHL online de beste tarieven om de pakketten naar ons te sturen. Het retouradres is:

Broedservice
afd. Retour
Berkelstraat 1
6541VC Nijmegen

  1. Na ontvangst zullen wij de retour binnen 3 dagen afhandelen. Als er vragen zijn, nemen wij contact met u op. Zo niet, dan zullen wij het geld terugstorten. Het duurt maximaal 5 dagen voordat het geld weer op uw rekening staat.

Mijn bestelling is beschadigd bezorgd

Dat is vervelend om te horen. Onze excuses hiervoor. We begrijpen dat dit onaangenaam is en willen je graag zo snel mogelijk helpen om het probleem op te lossen.

Als voorzorgsmaatregel leveren wij altijd 1 of 2 extra eieren, in anticipatie op mogelijke breuken tijdens het transport. Indien er echter door onoverkomelijke omstandigheden toch eieren gebroken zijn bij ontvangst, bieden wij geen vervangende eieren aan. Onze eieren worden altijd zorgvuldig ingepakt. Restitutie is niet mogelijk en in geval van fraude wordt het account van de koper geblokkeerd.

Mijn bestelling is incompleet bezorgd

Ons magazijn opereert grotendeels geautomatiseerd, en uw bestelling kan pas worden verzonden nadat alles zorgvuldig is gescand. We nemen een foto van uw bestelling voordat we deze versturen. Desondanks kan er af en toe iets misgaan. Als er iets ontbreekt, laat het ons dan weten, en wij zullen het voor u onderzoeken. Neem contact met ons op via de contactpagina. Als u iets niet duidelijk kunt uitleggen, stuur dan gerust een foto mee zodat we u snel kunnen assisteren.

Garantie op onze producten

Wij staan volledig achter onze producten en bieden een garantie van minimaal 6 maanden op de artikelen in ons assortiment. Deze garantie is geldig onder de voorwaarde dat het product wordt gebruikt zoals bedoeld, en slijtage, excessief en onjuist gebruik worden uitgesloten.

Indien het product binnen de genoemde voorwaarden valt, vragen wij u vriendelijk contact met ons op te nemen. Gelieve een kopie van de factuur of bestelling mee te sturen en het probleem duidelijk te omschrijven, zodat wij u zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn bij het oplossen van het probleem.

Garantie op eieren

Op natuurproducten bieden wij geen garantie. Onze eieren worden periodiek gecontroleerd op bevruchting.

Klachten en geschillen

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@broedservice.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bij een klacht over Broedservice of een product willen we je graag verder helpen. Pas als het probleem bij ons bekend is, is kunnen we wat voor je betekenen. Gebruik hiervoor de contactpagina of mail naar info@broedservice.nl.

Winkelwagen